Έργα
CRITON / Prediction of e-learners' progress and timely assessment of the achievement of learning outcomes in Lifelong Learning
Λεπτομέρειες Έργου
- Key Activity 3:
- ICT Multilateral project: Innovative pedagogy and assessment methods for diverse learning pathways
- Έναρξη:
- 01/01/2013
- Λήξη:
- 31/12/2014
Περίληψη
Το έργο CRITON ήταν ένα έργο διακρατικής συνεργασίας με στόχο την ενίσχυση της μαθησιακής διαδικασίας σε συστήματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και ηλεκτρονικής μάθησης, αξιοποιώντας μεθόδους αξιολόγησης για την πρόβλεψη της προόδου των μαθητών και για τη βελτίωση των μεθόδων αξιολόγησης οδηγώντας σε καλύτερα μαθησιακά αποτελέσματα και σε πιο εξατομικευμένη μάθηση.
Στόχοι
- να υποστηρίζει την παρακολούθηση της προόδου των εκπαιδευομένων και να παρέχει δείκτες που οδηγούν σε επιτυχή μαθησιακά αποτελέσματα
- να υποστηρίζει αξιολόγηση των μαθησιακών μονοπατιών
- να παρέχει επικοινωνία μεταξύ εκπαιδευομένων και εκπαιδευτικών
- να εκμεταλλεύεται τα κοινωνικά δίκτυα ώστε να αποφευχθεί ο «αποκλεισμός» εκπαιδευομένων σε περίπτωση μη επιτυχών μαθησιακών αποτελεσμάτων
Το κύριο προϊόν του έργου ήταν μια web-based πλατφόρμα που καταγράφει την πρόοδο των μαθητών και παρέχει εργαλεία για την ανάλυση των επιδόσεων τους και την εκτίμηση των πιθανοτήτων για την επίτευξη των προγραμματισμένων εκβάσεων εκμάθησης. Η πλατφόρμα απευθύνεται σε μαθητές, δασκάλους και εκπαιδευτικούς οργανισμούς διαφόρων επιπέδων (δευτεροβάθμια εκπαίδευση, τριτοβάθμια εκπαίδευση, την επαγγελματική κατάρτιση και τη δια βίου μάθηση)και περιλαμβάνει ένα σύστημα πρόβλεψης απόδοσης των εκπαιδευομένων. Περιλαμβάνει επίσης εργαλεία κοινωνικής δικτύωσης και εργαλεία για την εκτίμηση των μελλοντικών αναγκών μάθησης.
Εταίροι
- ΙΤΥΕ «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ»
- Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ)
- die Berater UnternehmensberatungsGmbH
- Soros International House
- Noema-CMI
- Swedish TelePedagogic Knowledge Centre AB
- Arbeit und Bildung e.V.
Project Site