Έργα
Open School Doors: Developing diverse school / parents communities through innovative partnerships
Λεπτομέρειες Έργου
- ΑΝΑΦΟΡΑ:
- VG-IN-SN-17-24-035602
- Έναρξη:
- 01/09/2017
- Λήξη:
- 30/09/2019
Περίληψη
Το έργο Open School Doors «Developing diverse school / parents communities through innovative partnerships» είναι ένα διετές Ευρωπαϊκό έργο που χρηματοδοτείται στα πλαίσια του Προγράμματος Erasmus + KA2. Στόχος του έργου είναι να επιτρέψει στους γονείς με μεταναστευτικό υπόβαθρο να συμμετέχουν πιο ενεργά στην εκπαίδευση των παιδιών τους. Μέσω της γονικής εμπλοκής, οι γονείς από όλα τα κοινωνικά υπόβαθρα και τις ομάδες μπορούν να συμμετέχουν επαρκώς στις διαδικασίες λήψης αποφάσεων και ανάπτυξης του σχολείου. Το έργο στοχεύει να παράσχει στους εκπαιδευτικούς ολοκληρωμένη καθοδήγηση σχετικά με τον τρόπο προώθησης και ενθάρρυνσης της αποτελεσματικής συνεργασίας μεταξύ εκπαιδευτικών και γονέων με μεταναστευτικό υπόβαθρο.
Στόχοι
Οι στόχοι του έργου Open School Doors είναι οι ακόλουθοι:
- Να παράσχει ένα πλαίσιο κατάρτισης με τις ανάγκες, τις τοπικές συνθήκες και τα εμπόδια που θα πρέπει να μπορούν να αντιμετωπίσουν οι εκπαιδευτικοί, προκειμένου να συμμετάσχουν γονείς με μεταναστευτικό υπόβαθρο στα θέματα του σχολείου. Το πλαίσιο αυτό στοχεύει οι εκπαιδευτικοί να αντιμετωπίζουν διαφορετικούς πολιτισμούς με ευαίσθητο και στοχοθετημένο τρόπο.
- Να δρομολογήσει μια καινοτόμο προσέγγιση για την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών (χρησιμοποιώντας ηλεκτρονικά εργαλεία εκτός από τις προσωπικές συνεδρίες) καθώς και εφαρμογές κοινωνικής δικτύωσης για τη επικοινωνία τους με τους γονείς των μαθητών των συμμετεχόντων σχολείων.
Ωφελούμενοι
Οι ωφελούμενοι του έργου Open School Doors
- Εκπαιδευτικοί
- Μαθητές
- Γονείς
- Ευρύτερη κοινότητα
Αποτέλεσμα
Στα πλαίσια του έργου θα πραγματοποιηθούν εργαστήρια διαλόγου με εκπαιδευτικούς και δ/ντές σχολείων καθώς και θα υλοποιηθούν 2 επιμορφωτικά σεμινάρια σε εκπαιδευτικούς σε 5 Ευρωπαϊκές χώρες στοχεύοντας στην κατάρτιση 350 εκπαιδευτικών συνολικά.
Εταίροι
- TU Dresden, Germany, [Coordinator]
- Birmingham City University, UK
- Computer Technology Institute and Press “Diophantus”, Greece
- IPA (Parents International), Dutch
- BildungOnline, Austria
- Ellinogermaniki Agogi, Greece
Ιστοσελίδα του έργου